Plumbing Zone - Professional Plumbers Forum banner

Illinois loodgieterstest tekening

26K views 11 replies 8 participants last post by  osvaldogutierrez304  
#1 ·
Kan iemand mij feedback geven op deze tekening? Ik sta op het punt de test te doen. Alle feedback wordt zeer gewaardeerd.

#4 ·
[iurl="http://www.plumbingzone.com/attachment.php?attachmentid=82561&d=1460590420"]
Image
[/iurl]

Kan iemand mij feedback geven op deze tekening?? Ik ga binnenkort de test doen. Alle feedback wordt zeer gewaardeerd.
Ik ken geen bouwvoorschriften van Chicago, maar het lijkt erop dat er veel te grote ontluchtingen en individuele ontluchtingen zijn :/ en waar ik vandaan kom, geven de streepjes op uw fittingen schroefdraadfittingen aan. Het is cool om te zien wat andere plaatsen doen. Succes met het examen

#6 ·
Mark, zou je me kunnen laten weten wat ik verkeerd heb gedaan?? Ik heb geprobeerd je een PB te sturen, maar heb er nog geen 25. Ik heb het aan andere loodgieters gevraagd en kan geen duidelijk antwoord krijgen, en de meesten zeggen dat het er goed uitziet. Ik weet dat ik hier veel vraag, maar ik ben lid geworden van de PZ om goed advies te krijgen van goede loodgieters.

#8 ·
Slechts een paar opmerkingen... Zorg ervoor dat u uw armatureenheden controleert op ventilatie om er zeker van te zijn dat u de juiste maten heeft. Wanneer de stroming op uw afvoerbuizen van horizontaal naar verticaal gaat, heeft u geen lange 90's nodig. Gewone zijn prima voor die toepassing. Je hebt ze alleen nodig voor verticaal naar horizontaal. In de kelder, als dat een dweilbak is, moet je dat veranderen in 3". Ik ben al 25 jaar loodgieter in Illinois. Succes met de test.